martes, 8 de noviembre de 2016

First Lego League

 First Lego League (FLL) berrikuntza proiektu bat da eta gure ikastetxean 2010.urtetik horretan murgilduta gaude. FLLaren eragile nagusia Innobasque da eta horrekin batera beste hainbat erakunde publiko zein pribatu ere. Zientzia eta teknologia sustatzen duen mundu mailako proiektua honetan 88 herrialdeko 255.000 gazte baino gehiago parte hartzen dute urtero, horien artean, gureak!
Proiektuak helburu desberdinak hartzen ditu bere barne; alde batetik, robotika eta animaliekin aliantzak lotzea, aurten “Animal Allies” baita errokaren gaia. Bestalde, eta aurrekoarekin lotuta, robotari aurrez ipintzen zaizkion misio guztiak egitearen lana dago eta animaliekin aliantzak barne dituen proiektu zientifiko baten ikerkuntza eta garapena; azkenik, hau guzti hau, taldeko lanarekin zerikusia duten baloreak garatzearen helburu nagusia.
Lan guzti hau burutzeko ofizialki astero bi orduz ematen ditugu DBH 3. mailako ikasleekin, baina ikasleengan oso harrera ona duenez, ikasleek beraien orduetatik ere ateratzen dute lan hori burutzeko. Egin beharreko lanen artean, gaiarekin harremana duten artikuluak irakurri, ikasi, galdetu, elkarrizketak egin, erakunde desberdinei bisitak egin, robotaren programazioa egin, robotaren diseinua pentsatu eta tresnak gauzatu, … Adibidez, ondoko argazkietan ikus ditzakegu gure ikasleak Ertzaintzaren Erandioko egoitzeko Txakur unitatean izandako formakuntza saio batean, pasa den azaroaren 2an.

First Lego League (FLL) es un proyecto de innovación en el que nuestro colegio está inmerso desde el año 2010 y que es promovido por Innobasque y diferentes entes tanto públicos como privados.
La First Lego League es un proyecto a nivel internacional, de promoción de ciencia y tecnología con más de 255.000  jóvenes de 88 paises.

El proyecto engloba diferentes objetivos entre los que destacan por un lado, unir la robótica, la innovación y el desarrollo de un proyecto científico con las alianzas entres las personas y los animales , de ahí el nombre del reto de este curso: “Animal allies”; por otro lado, resolver las diferentes misiones encomendadas al robot, y por último, desarrollar, en todo el trabajo, valores de trabajo en equipo.

Para desempeñar este trabajo dedicamos con el alumnado de 3º de ESO , oficialmente, dos horas a la semana, pero el alumnado se siente tan implicado y aficionado al tema, que dedica sus propias horas al trabajo del proyecto, que implica lectura y estudio de temas relacionados con los animales, imaginación y conocimiento para la programación y diseño del robot, entrevistas, y su preparación, a personas entendidas en las materias a tratar, visitas a empresas para mayor formación en el proyecto… 

Por ejemplo, en las imágenes que nos acompañan podemos ver al alumnado en la visita a la unidad canina de la Ertzaintza en Erandio del pasado 2 de noviembre




No hay comentarios:

Publicar un comentario